lördag 17 november 2018

Lite uppdatering...

...i hur det går för vår ängel i skolan...samt att utredningen på bup är i mångt och mycket klar👍 ett moment är kvar i utredningen å vi har fått den tiden i början av december. och efter detta moment så är det bara ett läkarbesök och sen ska vi få svaret på ängelas bup-utredning. äntligen så börjar det att komma till sin ände, och vi får ett riktigt svar och kan handla därefter...👌 

vad gäller skolgången så fortsätter det tyvärr att gå likadant som på förra skolan😔 men nu har vi iallafall fått henne till en skola med mindre elever (då hon kan bli väldigt ofokuserad och stissig bland mycket folk, hon tycker att det är skönt med mindre barn på skolan) så så sett så är omständigheterna bättre för henne nu. men vi märker att hon har vääääldigt svårt för krav... och det ÄR ju så att där kraven börjar sättas på våra barn...det är ju faktiskt i skolan. 
men vi får se vad vi kommer fram till för lösning till ängela så att undervisningen passar den personen ängela är... vi ska har möte ett gäng nu i skolan på måndag. som inkluderar oss, rektor, specialpedagog osv. så då hoppas vi att vi kommer fram till en passande lösning för ängela💚

men som jag sa till våran kontakt på bup....man ska ju inte behöva må dåligt för att bli sedd för den man är som här nu vad gäller skolgången.... så det som ängela och de andra barnen som oxå får speciellt stöd får....DET borde egentligen varje individ få ha möjlighet till......


att inte vara som alla andra...det är något väldigt fint💖💚💖 

varje individs egna väg att gå....det är den vägen som gör dig till den du är💚 ju brokigare väg, desto mer lärdom och insikt💚
..och människorna som kommer in i ens liv, med en mening bakom....slumpen finns inte...för det är meningen att just ni ska mötas.. allt som händer...bra som dåligt....har ett större syfte...även fast man kan känna sorg och vrede, hat och ilska så finns det ett större syfte därbakom till allt som sker.💚
min lilla ängel💖💗...vi vill ge dig allt vi kan som kan ge dig de bästa förutsättningar att leva ett bra liv i denna värld
å både jag och jimmy har en vilja och styrka av stål💪💪💚 och står på oss ända in i det sista!! så vi ska hjälpa dig gumman, att ge dig de bästa förutsättningarna!
medans jag skriver om detta så bjuder jag som ni ser..på lite gamla godingar😃 här var vi på forest star festival häromåret💃💚💃
ni är GULD för mig och även för ängela💖💖💖💖💖


alltså....DEN KÄRLEK jag känner för dig min lilla älskade dotter...💖💚💖
....å du...min tokiga andra hälft😉😍💚 jag har ALDRIG levt ut med någon annan pojkvän som jag gör med dig. vi är galna, vi är tokiga, vi skäms egentligen inte för nåt😜😂  vi VERKLIGEN njuter av livet tillsammans💚💘💚😍😍😍

NI är mina ljus i vått å torrt💖💖
ni...💖💕💓