lördag 24 november 2018

"Helrenovering"...


...av våran lilla katt tant här hemma, blev genomförd igår hos vetrinären här borte i ekby😊
det skrapades tandsten, klipptes klor, togs giftstruma-spruta, tog bort polyp i ena örat..kan ha glömt något nu? men i vartfall så behövdes detta verkligen göras, då tidigare ägare inte varit hos vetrinären med henne innan.....

hon blev lätt nedsövd och så passade hon på att göra alla dessa grejjer👌 å lillalilla gumman..vaaad hon mådde illa efteråt stackarn😯 men efter att hon vilat upp sig några timmar efter pärsen, så började hon komma på banan igen😍💚 våran lilla go`mma💖

...jag tänkte på det igår när jag stod här vid badrummet, hur mysigt det är att gång på gång så får jag ha "mina" fåglar omkring mig...💚 här i vårat lilla hus så finns det fåglar på badrumsväggen. och när ängela kom till världen så fick vi ett rum med just fåglar på väggen oxå💚💙 jag minns hur glad jag blev😍det passade väldigt bra då jag kom att ligga där i si sådär 15 å en halv timma innan vår lilla dam fick se världen utanför min mage för första gången