söndag 11 november 2018

Sedan 2010...

...tror jag bestämt att jag har haft min blogg aktiv😃
och genom dessa år så har jag med rätt så jämnt stråk haft ett visst antal följare som verkar vara mig trogen😊 även när jag inte har "gjort reklam" på insta` så märker jag att ni håller koll på när ett nytt inlägg kommer. det är lite kul😊

märkte en uppgång i följare sen den senaste stora förändringen i mitt liv. jag hade ju lite av en bloggtorka efter skilsmässan med min exman och under mitt singelår där (då jag levde "det spontana livet" mest hela tiden) reste hit å dit å träffade massor av nya människor....kort och gott (utan att gå in på detaljer.....😜😉) så hade jag inte tid att sitta så mycket vid min blogg då. jag fick känna på ett heeelt annat liv än det jag levt. nu fick jag även tänka på...vad behöver jaag?....då jag hade satt mig själv längst bak i vagnen väldigt länge. folk sa det till mig ofta, men jag förstod det inte förrens vi skildes...hur mycket jag faktiskt satte mig själv åt sidan😞 jag hade glömt hur det kändes...

men hehe nu var det inte "annas vilda singelår" 😜😉😜 jag skulle skriva om (och kommer nog inte våga skriva om heller😜) utan detta inlägget skulle handla om att jag är glad över att jag verkar ha trogna följare (flera de senaste åren) som trots att jag inte har gjort reklam för mig regelbundet går in till min blogg å kikar😃 det är riktigt kul!

nä...nu ska det bli mys med min finaste sambo här💖💕 

hej då för ikväll👋👋

kärleksbomb till er alla...💚😇