måndag 5 november 2018

Nio år...

...så har min älskade dotter funnits i detta jordeliv💖 i 9 hela år så har du förgyllt våra dagar med 'den du är'💖 och min gränslösa kärlek till dig blir verkligen bara starkare och starkare..💖 du är Fantastisk mitt älskade barn...jag finner inga ord till alla känslor jag känner för dig💖💗 en sån ren och sann kärlek som går från min själ till din, å från din själ till min💚💖
som vi har gjort varje födelsedag för dig, så sjöng vi även denna stora dag för dig med födelsedagstårta och ljusblåsning😍 både jag å jimmy andades in helium så våran sång skulle få en extra fin nisch hehehe😂 vi alla gick och pratade som kalle anka resten av dagen sen hihihih😂
kvällen innan den stora dagen så tog lilldamen eeextra lång tid på sig att somna, hon var liksom fast besluten att hon INTE skulle somna innan oss😉
..å här är anledningen till att jag ville att hon SKULLE somna😉 så jag kunde förbereda inför den stora dagen😃 så när hon vaknade nästa morgon så fick hon sig en överraskning då taket va fyllt av ballonger som jag hade skrivit på😃💚
häromåret så slog jag in en cykel ni vet😉 denna va snäppet lättare att slå in även fast det va lite klurigt att slå in en databurk😆
hon hade veckor tidigare sagt...att en dator vill hon ha men att det skulle hon aaaldrig få😉men redan där så visste vi att en dator VAR JUST DET hon SKULLE få😉😃💚
..med ett tangentbord med olika lysande färger såklart😉
det dröjde väl 10 miuter bara😉så var datorn i kopplad å vår lilla 9åring satte sig för att spela roblox😃


presenten satt "som en smäck"😃
ängelas bästa vän ebba å hennes familj (å våra vänner) kom hem till oss på kvällen för å fira vår GODING💚💜💚
💗💖💕
*hahaha* denna bilden visar en liten detalj som inte kirrar bra ihop😉😮 lille delo som tar sig en titt i vår kamin😉  kan förtälja att pannan INTE var tänd vid detta tillfälle!! 
å i vanlig ordning så fick födelsedagsbarnet bestämma helt å hållet över sin egen dag😍 å det blev dollarstore å stellas lekland(hon va dagen innan inne på att hon ville till arena å bada) men tydligen så vägde dessa val tyngre denna dag
😂😂😂 när bilder bara blir sådär jäkligt dumma *hahaha* vad gööör han??😂😂😂
födelsedags firande av våran älskling💖
💕💕💕