lördag 24 november 2018

Satt ner foten...

...är något jag har gjort nu!..då situationen börjar att bli ohållbar... och kommer troligtvis sluta i att ängela ser skolan ännnu mer som något ont...vi har i samråd med inblandade gjort plan på plan om hur vi ska lägga upp ängelas skolgång! och även när "resursperson" sattes in så slutade det ändå i samma resultat. 
så att traggla å traggla och troligtvis få motsatt effekt..det ger ingenting.
och både jag och jimmy har haft mycket frånvaro från respektive jobb å utbildning och blir ju därmed rädd att man förlorar jobbet. och då drabbas ju ängela i allra högsta grad negativt. vi har haft oehört svårt att få ihop dagarna/vardagslivet och inser att detta går ju inte längre...!

att ängela tog sig igenom den otroligt svåra tiden för dryga året sen är det som väger allra mest...det kunde gått riktigt illa. för hon var riiktigt illa däran...
och det är det som väger allra tyngst för oss💚💖

och vad nu gäller hennes skolgång så vet vi nu hur vi ska gå tillväga och hoppas att det genererar i en bra lösning👌 om jag lyckas att få med henne bort till skolan så ska vi åka bort på eftermiddagarna och försöka vara där en stund. och jag ska försöka lyckas att ha mer närvaro på mitt jobb och därmed sova på förmiddagarna då! vilket krävs för att jag ens ska kunna sköta mitt jobb!..
och så här ska vi göra nu då fram tills att  det här teamet (som bup pratade med mig om idag) har kommit fram till en lösning, vare sig det blir att dom kommer hem och undervisar eller liknande. det var en av alternativen.. ja...så vi får se hur slutlösningen blir?!

men jag säger det igen å igen å igen....att hon tog sig igenom det tuffa...DET är det allra viktigaste!!!

för så illa som hon var då....då kunde jag inte lita på att hon inte gick ner till vägen å ställde sig framför en bil.....så illa däran var hon...
så....tack...för att hon är där hon är idag...så pass mycket bättre..💖💗💖

en av planerna som skolan gjort...
i en tid med mycket frågor kring något som bekymrar...så är det skönt att det finns flera kring oss som har samma problematik, som vi kan bolla med💚

Det här fixar vi!!! eller hur?!!

vi står på oss och ger INTE upp!!