onsdag 2 mars 2011

djuren förgyller...

 i fjol så satt denna fina katten o vaktade och såg till att jag la i tidningen rätt i lådan,hehe;-)
hihi<3 å den här lilla krabaten stötte jag oxå på en natt i fjol:-)  här sitter jag o väntar på bättre tider,hehe;) han ställde gärna upp på en närbild:) o njöt av å stå i rampljuset en stund:)
 häromdagen när jag var hos grannen å köpte lite ägg så fick jag hälsa på nyförvärven<3 sööta små kyllingar:) med sin mor:) <3
 o häromdan när jag va o hämta lillan hos dagmamman så möttes jag av denna lilla vän som fann våran motorhuv skön att vila en stund på:-) <3  så vi kela en liten stund o prata lite om vad som hänt under dagen;) o ängela tyckte den va skojjig<3 :-)
 fin<3
 denna lilla...sidensvans (som jag nu har kollat upp i min fågelbok) att den heter..han och hanses familj hade slagit sig ner i min väns träd i götene<3 jag ser inte ofta sidensvansar.. jag har aldrig sett nån på mina fågelbord tex..men denna dagen fick dom äran att se dom här vackra små varelserna i äppelträdet utanför fönstret<3 dom satt o mumsa på äpplena,namnam sej`  <3
 lite skön bild,hehe;-b här lyckades jag ta kort på morris precis när han  skakar på huvudet;-b....
 en av mina muande vänner;) på arbetspasset i fjol
 o lyckades få detta lilla hjärtat på bild i fjol oxå<3 här leta vi efter frukost sej` ;-) <3
o jag avslutar detta inlägg med en förhoppningsvis sista vinterbild (FÖR DENNA GÅNGEN...) !!! under förra årets vargavinter så hade jag lite skojjit i snön som ni ser,hehe;-)  våga visa barnet i dig:-) ålder är ju bara en ålder vet ni;-D ......

godnatt alla<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar