onsdag 30 mars 2011

denna dag...

 i tidig morgonstund...

 frost..

 när jag skulle åka och lämna ängela hos sin dagmamma så stötte vi på dom här två tranorna på granngärdet,dom stod där och åt så lugnt sin frukost;) kan det vara herr och fru "transson" som även slagit sig ner här(istället för hornborgasjön) i år med?!.. hehe mattis sa det idag..att då behövde jag ju inte åka till hornborgasjön,för vi har ju våra tranor här;-) ja..dom här blir bara en försmak på det jag får se nästa helg<3
 innan dagmamman for vi till tippen och sopsorterade,och där av alla ställen,hehe så hade ordförande mås kallat till morgonmöte för norra mariestads måsar;) diskuterade dagens bestyr kanske,hehe;-b
 och självklart så tog jag den vägen hem där tranparet stod å åt:) och knäppte lite mer foton<3

herr koltrast:) och en överbliven pajbit som "matmamman" (jag) ;) har slängt ut till dom djur som vill ha:)
 bus mä far min sej` <3
 kvarvarande bilder i detta inlägg tog jag på min promenad på eftermiddan..

och när jag va hemma från dagens motion:) så möttes jag av en stor och en liten människa som va ute och vårvandra i trädgården,hihi<3

å vilket underbart väder det har varit idag<3 härligt!

nu är det dax att lägga sig i våran stuga här:)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar