lördag 26 mars 2011

glömde ju skriva igår....

jo..på vägen hem ifrån munkängarna igår..så såg vi jättemånga hjortar,och dom verkade orädda oxå.. kameran låg nerpackad därbak och båda hade vi bråttom hem:/ men ack vad det sög i "fotatarmen";)
det var oxå ett tillfälle då jag kunde fått riktigt bra bilder.... vi såg två gäng..sammmanlagt va dom runt 25 hjortar<3 a dom är fina<3... jag skulle bjudit på bilder på dom eklart här:) men det blev endast minnesbilder denna gång..

godmorgon alla,å hoppas ni får en fin vårdag<3 här är den dock lite kall..men det värmer nog på under dagen vill jag tro:)

har just precis kollat på transtatistiken här nu på nätet och ifjol så fanns det tranor kvar den 9 april :) för jag tänkte nämligen ta mig dit näst nästa helg:-) så jag behöver nog inte oroa mig för det;-) om inte annat så finns det nog ändå massa fåglar och natur att fota<3 jag längtar till 9 april nu kan jag säga:-) åka tidig morgon först till naturum och sen till trandansen<3 vilken heldag i "anna-anda"  :-)  <3

även idag ska jag träffa min lina:-)  <3 mysigt

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar