fredag 4 mars 2011

nattens och dagens fotografering...

 en av våra grannhästar<3 lilla,lilla ponnyn<3
 jag är faktiskt fascinerad utav fågelbon...tänk vad dom har kämpat där för att bygga sitt "hus" kvist efter kvist..pinne efter pinne o den ska vara där och den ska vara däär:) jag tycker  det är lite gulligt faktiskt<3 o boet håller ju för väder o vind också! så dom vet ju vad dom gör:)  o jag har sett flera träd där det är massor av bon i samma träd:) hehe man kan ju säga att det är deras hyreshus;) har dom nån tanke bakom det;)
 fjording<3
 hej lilla vän<3





 vacker himmel<3
 jag har ju sett träd med flera bon i..men här hittade jag ett med några stycken i:)..ja de små fåglarna<3
 inatt i början av turen så "träffade jag på" denna lilla hungriga räv<3 han festade loss på innehållet av en mcdonalds påse:) fick väldigt diffusa bilder av lilla hjärtat men här är han/hon<3
 det finns ett speciellt gärde i slutet på min arbetstur där det varje morgon är massor av rådjur<3 :) jag räkna häromnatten upp till 24 tro ja allt det va och då kan jag lova att jag inte räkna alla:)
 "mina" godingar<3


 åhh här så va vi så nära varandra<3 men jag fick inga bra bilder direkt..men här är två av alla godingar<3
så synd att denna bilden blev suddig! men han är så fin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar