onsdag 9 mars 2011

snart är "du" här...

jahopp:-( det fick jag inget för...du tycks ha valt din favoritfink:( men den rätta finken för mig finns nog här nånstans i sjöängen,mister du en så står det tusen åter;-b  säger dom..
välj mig,välj mig..jag är den ståtligaste utav finkar här i sjöängen;-)  detta är senaste nytt från den blivande pilfinkfamiljen får jag nu säga...uppe i stålröret:)

tuff liten goding:-)

jag gillar trots allt...denna bilden..

knoppar på våran ek<3

men snart slår ni ut<3...


såhär ser det ut inifrån våran ek nu...men sen... då är det massa grönska i denna bild kan jag lova<3
även denna natt så mumsade alla rådjur på det nu lite mer töade gärdet..
det här är bara ett litet smakprov på vad jag får uppleva under mitt arbetspass på natten/tidig morgon<3 kolla hur det skiftar så fint i färgerna<3
påvägen hem så beundrade jag mina små flygande vänner<3
och stunden efter så fick jag uppleva detta<3 det va så otroligt vackert ...solen smög sig upp som ett stort eldklot över skogen långt därborta...det va så snyggt!!! fotot skulle säkert sett bättre ut med min systemkamera...men den släpar jag inte med mig till jobbet. men min kompaktkamera finns alltid med mig vart jag än går:) och det är ju tur det<3 eller hur:) för oj vad mycket vackert det finns<3
hehe;-b våran lilla tjej..å vilken nästan läskig grimas hon här fått till;)  det är ju så att hon tycker det är skojjigt att hjälpa mig ta ur diskmaskinen:) när jag får tallriken så säger jag alltid tack,tack..och det tycker hon är skojjigt:-) hon är så duktig så våran lilla GOOODING<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar