fredag 11 mars 2011

muuuhhh...

idag åkte vi båda å hämta lillan hos dagmamman:) men jag (som tar varje möjlighet till motion) ;) tog ju såklart en promenad hem! och på vägen hem stötte jag på mina muande vänner igen:-)  <3

man va lite skojjig idag när man fota minsann;-b


det är inte alla som kan slicka sig själv i näsan;-)



:-)


här har vi precis glufsat i oss vatten sej` <3


"mina" godingar<3

den här damen var allt lite fisförnäm hon;-) jag tänker då INTEE vända mig mot kameran;)  fast om jag ska vara ärlig så ser jag bäst ut i profil;-)
öhhh...vem...vad gör du? ;-)
hehe:) dä va många av korna som tappa hakan när dom såg mig idag,hihi;)
näh!!! ;)nu får du ge dig din toka,det finns ju faktiskt fler kossor här o fota;-b
så fin du är<3
nyfriserad:-) va å tog en permanent idag faktiskt,hihi:)  men va SÖT du är lille vän<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar