måndag 21 mars 2011

glädje.....

när jag började bli klar med alla prenumeranter i stan och skulle ta mig ut mot landet så dom oxå får sin tidning. då hörde jag dig<3...så högt och klart<3 och jag kollade och kollade vart du satt och sjöng så vackert?..o tillslut..där,bara några meter ifrån mig satt du....på en släpkärra hade du satt dig där på uppfarten:) och när jag var så nära honom så hörde jag sången så klart<3 jag fick nästan en klump i halsen..för jag tycker det är så vackert<3 ni får tycka att jag är fånig..men så var det iallafall<3 man kan ju gråta av olika anledningar,både av glädje och sorg...
jag spelade in sången på min kompaktkamera..dock låter det inte alls lika högt och klart som jag fick höra den...men om ni lyssnar riktigt noga (och kanske höjer volymen på eran data en smula;) så hör ni sången iallafall:) <3 det var fortfarande mörkt ute så ni ser bara en svart skärm..men hörrni...lyssna<3....
 mötte även på sture med familj när dom var ute på sin morgonpromenad;-)  <3
 älskade<3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar