söndag 27 mars 2011

"mina" fåglar, både borta och hemmavid




 herr å fru and tar sig en simtur:-) <3
 :-) hihi
 nåh!!!får du nån fèsk eller;-) ?
 denna fågeln vet jag inte vad det är för någon..o man ser ju inte jättebra hur den ser ut här...men den här är ny för mig,o har inte kollat i fågelboken än.. nån som vet?? :)

 blåmes,blåmes...och blåmes;)   <3
 lilla dunboll<3
 dom här fotona har jag tagit inifrån köket genom våra väldit skitiga fönster;-b men det blev rätt så bra bilder ändå... jag är nöjd.


 duh!!!!nu är det så här att jag var här vid talgbollen först....så du får varsågod att vänta på din tur;-)
 fin tycker jag<3 med vingslaget där....

 och om ni ser det?..så faller det snö...igen då här idag:-/ nu får det vara nog va! ;)




 en del av fågellivet här på skullen<3 :-)  lite skator,lite duvor,trastar o alla de små godingarna..<3 det gråa ni ser är en saltsten som jag lade ut till vilddjuren i vintras... fast va den verkligen så populär..men den får ligga kvar iallafall!
duva,koltrast...bergfink..hmm jag ser lite dåligt men jag har sett många bergfinkar här idag:)

det va allt för den här gången från skullen;-)

vi ses igen:)

hej hopp:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar