lördag 12 maj 2012

ännu en gång...

 ...så lyckas jag att få med en liten krabat på bild utan att veta om det:-) först när jag såg bilden i datorn så såg jag detta, och tjoade till av glädje:-)  tänk vad många små kryp det finns..så skojjigt att fota:-)
 ängela.. ännu en gång i MASKROS havet;-)

 
 nu i kväll var vi ännu en gång över hos grannarna lisa å fredrik<3
och lisa har verkligen sitt paradis i sin trädgård..som hon själv har skapat<3  (gå gärna in och kika på hennes blogg: http://blog.lisastradgard.se/#home ) 
här kan man gå längs med bäcken ner och då kommer man till dammen och till den lilla bron därnere som leder dig till ännu mera vackert..<3 trippa upp på stentrappan till det lilla mysstället uppe på höjden, eller trippa över dammen på stenarna som bildar en liten "stenstig" över dammen...ja...lisas paradis innehåller flera roliga å fiffinurliga stigar:-)  
och nu när det börjar blomma....å det är så vackert<3 jag kommer säkert bjuda på flera bilder därifrån:-)
 närbilder i blommor det blev:-)
 och när solen så sakteliga börjar leta sig neråt, så är det mycket vackert<3
 :-) hmmm...ja..hur var det här nu då;-b
 lisa planterar för fullt<3,ängela leker med sin hink och stenarna hon fyllt den med<3 och bloggförfattarinnan sitter på "stenstigen" i dammen och fotar de många skräddare som nu rör sig i dammen:-)
vi går sedan hemåt genom syrentunneln över till oss<3 och går förbi ett av våra äppelträd..som nu börjar på att blomma<3 det händer så mycket i naturen...och jag är med......insuper det...njuter ända in i själen...<3

Tack.........<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar