torsdag 24 maj 2012

de små liven och de lite större :-)

 liten groda vid silverfallen:-) å han hoppade riktigt högt kan jag meddela,det vore skoj att få det hoppet i bild:-)
 naturum-utflykten 2012 när skymningen så smått började visa sig<3
 ett litet "gute-lamm" vid naturum<3
 å alle de krabater som vi finner på blommer å blader nu:-) skojjit,skojjit,skojjit:-) kameran går varm<3

 den snällaste av hundar<3 älskade lilla otto<3 ängelas dagmammas hund. han är underbar denna "lille" ;-) 
 tittut;-) <3
 populär maskros?...verkar så vara;-)
 många spatserandes små vänner:-)
 EN spatserande som fick stå i centrum:-)
 grågäss vid naturum-2012 <3

för övrigt så funderar jag på att ta mitt första dopp i plurret;-) nu i helgen....ska jag...JA dä ä ju klart att jag ska:-D

hoppas ni får en mysig och somrig helg,för nu är det verkligen sommar ute:-)
vågar även DU dig på ett dopp??...;-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar