lördag 26 maj 2012

sol,värme å allt därtill:-)

 hihi;-) nu när maskrosbollar växer upp överallt..så har jag fullt upp med att (på ängelas begäran) ;-) "blåsa ut maskrosbollarna" 
 en stark vindpust här så.....får jag vila mina lungor en stund;-)
 gårdagens cykeltur ner till sjön<3 
mattis är i huvudstaden över helgen, så vi har en riktigt mysig tjejhelg vi:-) <3
 i förmiddags var vi på 2års kalas för lilla ellen:-)  å det var som att komma till ett lekland;-) skojjiga hus att gå in i osv :-)

 på vägen hem från kalaset stannade jag bilen för att föreviga det vackra rapsfältet....med den blåa himlen i kontrast...<3
 och nu i eftermiddags/kväll så tog jag och ängela och ängelas mormor cecilia  oss en mysig picknick här på denna äng vid naturreservatet hästhagen<3
 å lilla sessan var ju med oxå eklart:-)  här i full färd med att spana efter nästa mygga att fånga,hihi
 myggan;-b ,jag,ängela och ängelas mormor:-)  
för myggorna...dom blev JÄTTEGLADA över våran ankomst, och spred ryktet vidare till hela sin släkt där borta vid hästhagen;-b  att det vankades ett rejält middagsbord där ute på ängen;-b 
fröken jonsson sitter nu och kliar på sina otaliga myggbett å antagligen mormor cia mä;-)  ängela kom undan rätt bra, det såg jag till! 
men trots alla middagssugna myggor, så var det väldigt mysigt...otroligt ljuvligt med fåglarnas sång och dofterna och så vidare.....<3

 drömmande sessan<3
jag gjorde edigra försök att fånga sessans "myggfångning" på bild;-) men det blev tyvärr inte bättre än såhär!

våran helg hittils har varit väldigt mysig (DOCK) inget dopp än;-b men helgen är ju inte slut än,eller hur:-)

hoppas ni som tittar in mår bra och verkligen tar hand om er<3

varma kramar om er ni fina som kikar in<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar