lördag 19 maj 2012

har varit en alldeles underbar dag...

 ...med vackert väder och underbara upplevelser<3
bilden ovan är från när vi var vid naturum...det var riktigt svårt att slita sig från Birgitta (som vi döpte henne till)  ;-)  hon var enormt gosig<3 och ville gosa mest hela tiden<3 åååh så mysigt det var<3 jag har aldrig varit med om ett mer sällskapsjukt får<3
vi får ropa på henne nästa gång vi kommer dit så får vi se om "vår" birgitta kommer spatserandes till oss;-)  <3
 sothöna med detta vackra mönster som bildades efter honom i vattnet<3

-och jag antar att ni förstår att det är en hel masse bilder i min kamera;-)  men de kommer jag att visa allt eftersom här inne... för annars så får ni sitta flera dygn i följd här inne och kika på de bilderna,hehe;-)

så dom kommer dyka upp härinne lite då och då allt eftersom..

håll till godo;-)

men vilken UNDERBAR dag vi har haft iallafall och nu börjar det ordentligt kännas att jag är trött efter all vandring idag;-) blir nog till att nassa kudden väldigt snart tror jag;-b

så jag säger nog godnatt nu efter denna väldigt givande dag<3

godnatt mina vänner<3

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar