tisdag 1 maj 2012

underbara grönska

 ååh det är så underbart att vi börjar att omfamnas av grönska igen...det är så vackert<3
här ovan så har jag fotograferat de små "musöronen" på björken...och ser där två små krabater (trodde jag) för när jag kollar på bilden i datan här så upptäcker jag ett tredje litet liv<3
 björken börjar få en vacker grönska om sig<3
 <3
 vägen nedanför vårat hus
 å hörreni :-) idag så såg jag (för min del) årets första nyckelpiga<3 han spatserade på en av trädgårdens björkar
 här har vi plockat maskrosblad och ska gå över till lisa och mata hennes kaniner:-)

 lisas porlande bäck<3

en av lisa och fredriks fågel "holkar" en keramikkruka på en plankbit:-) låt fantasin flöda.. och vad jag har förstått så är/har den varit bebodd..eller hur var det lisa?? 

jaha ja...för övrigt så kommer man ju märka hur kort denna veckan blir:-) det känns ju som att det är söndag idag med tanke på att man har varit ledig..så snart är det helg igen..en riktig kortvecka minsann:-)

dax att gå upp till kojjan igen då, nu är det sovdax för nattajobbaren!

hoppas att även ni har haft en toppendag:-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar