onsdag 9 maj 2012

gårdagens morgonpromenad...

 ...som bestod av vacker natur omkring mig...den bästa stunden på dagen egentligen..frisk å mysig promenad i den vackra miljö vi bor i..det är riktigt mysigt och givande ska ni veta<3

 jag fastnade en bra stund vid en stor myrstack och fotade bland andra:) dessa små liven!
på bilden ovan ser man ju nästan innanmätet på myran....den lilla,lilla myran:)
 jag sätter mig här ja...och filosoferar en stund på min nästa uppgift i myrstacken;-)
 ojojoj :-/ vågar jag gå ner här..det ser högt ut ;-b
 ett litet bråk om sysslorna verkar ha uppstått ;-b men det redde nog snart ut sig;-)

och här....vad är detta för fågel...jag känner inte igen den... någon av mina fågelvänner härinne kanske vet?? 

ta hand om er ni fina<3

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar