torsdag 10 maj 2012

vi sätter våra spår...

 ...de små fyrbenta å jag,hihi :-) 
jag har nyligen gjort en upptäckt, att det har blivit en liten och stor stig från mig och kissarna:-) jag matar ju lassemaja (vildkatten) varje kväll, och då går jag denna vägen till altanen i princip varje gång..
och som ni ser så har det alltså bildats en stor och en liten stig här:-)  min till höger och katternas till vänster:) och det festliga är att både "tiger" å lasse-maja går precis i sin lilla stig när dom ska till "köket" ;-) 
jag tycker det är lite mysigt att dom har gjort sin egna lilla stig<3 det är gulligt
 och från "köket" så går det en stig över till grannen lisa:-) här ser ni en av de skyldiga till "stigtillverkningen" ;-)
 här får ni bilder på de två godingarna som är den lilla stigens "ägare" <3
 "tiger" (som gång på gång tar sig tillbaka hit)...
och här har vi den andra skyldige...älskade lilla lasse-maja<3
jag blir alltid så glad av att se henne, och att vara i hennes/hans närhet<3 två år har hon varit här hos oss nu..

jag ville bara visa detta härliga med våra stigar här, jag tycker att det är så sött med deras lilla stig som de går i varje dag<3 var bara tvungen att visa er:-)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar