fredag 1 april 2011

att få vara nära...

 jag tänker ju framigenom införskaffa mig ett objektiv som jag kan ta riktiga närbilder på långt håll med:-) vad kallas ett sådant objektiv mina kära läsare?? ;) närbilder är ju macro.. men iallafall ett sådant vill jag ju ha och kommer vara väldigt glad när jag struttar runt med det och förlorar mig i fotograferingens värld:) jag tappar ju både tid o rum när jag är ute och fotar verkar det ju som;-b men jag älskar ju det<3
 men "inget slår" att få vara riktigt nära..så man nästan riktigt känner samhörigheten som finns mellan oss<3...
 jag misstänker och tror att detta lilla hjärta är en liten koltrastkille som inte ännu har lärt sig riktigt om alla "faror"?!.. för jag kunde ju vara så nära honom utan att han brydde sig nåt nämnvärt<3 det sluta med att jag satt på knä bredvid honom ungefär 1 o en halv meter ifrån honom:) o han gick där och sprätte o hade sig bland fröena:) <3
 så ni mån tro att jag satt där och knäppte många bilder med min lilla kompaktkamera och bara njöt av att få vara så nära<3
 lilla vännen min<3
taget i skogen idag..tycker det är så snygg färg på barken här... :)

hej då:)...

och tack fina ni för era snälla kommentarer:) jag blir verkligen glad av å läsa dom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar