onsdag 18 maj 2011

för sent att ångra sig;-) ...

 jahopp;-) nu är det allt för sent att ångra sig...jag var hos min barndomsvän thess (på bilden ovan) igår och blev av med denna "lilla" tofs;-b jag hade ju väldigt långt hår..ner till gumpen nästan;-b och jag har i många år hållt på å färga hit å dit..men jag har bestämt mig för att spara ut min naturliga hårfärg! å är det så att jag vill färga över grått hår som antagligen kommer så småningom så finns det ju naturliga vägar att gå istället...istället för att utsätta håret för massor av starka kemikalier som jag har gjort de senaste åren:-/ nej nu är det slut med det,nu vill jag ha min naturliga hårfärg igen<3 men när hon höll upp denna liiillla tofsen bredvid mig så kom en snabb liten panik där;) hehe
 minsta tjejen här i stugan traskar med sin favoritvagn<3 grisen å nallen är passagerare;-)
 våran lilla tjej har ju ett eget litet kök hon:-) här står hon mitt i matlagningen;)  <3
 ååå så gooooo`du är<3 !!!!!!!!!!!!!!!!
 här har vi en liten herre...eller dam..som valde att lägga "bästa sidan till" när jag kom med kameran;-) hihi dä va allt en luden liten gump du hade lille vän:-)
 mmm...smask...mmm..yummy:-) ja...här åts det för fullt:-)...
 vet ej vad denna heter...men den går att beskåda  här på våran skulle nu<3
nu har jag fått ett litet "snigeldille" serrni;-) på natten när jag kör ut mina tidningar så stöter jag på många sniglar som tar sig en morgonpromenad på postlådan;) å så blir det fina små spår efter dom som antar många olika former... å jag vill gärna ha en riktigt fin bild på nån utav dom:) den här herren ansåg mig som farlig och betedde sig därefter;) han "kröp in under sitt lilla hus" tills den stora faran hade åkt vidare;-)

nu ska jag gå in å kika på era fina bloggar:-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar