lördag 28 maj 2011

morgonpromenad på postlådan:-)

 nej...den är inte utförd av ängela;-) men jag lovade att visa er hur fina armband barnen hos dagmamman hade gjort till henne:-) hehe
 och notera spöksockan där nere,oj...denna dag fick man akta sig;-) <3
 här serrni:) så har vi den verkliga utövaren till morgonpromenaden:-) herr eller fru snigel;) här ser ni att han just har startat sin promenad..på ovansidan av lådan iallafall..:-)
 jag vet inte riktigt vad det var som låg där men det föll denne lille i smaken iallafall..
 framåt det går;-)..i sakta mak (varför stressa för;) 
 eller ska jag kanske ta detta hållet?...bakom skymtar ni min jobbarbil:) det är i den jag kör ut lusadräpare om nätterna:-)

 fast det är ena`lite högt allt..så jag stannar nog kvar här uppe ett tag till..ett plus är ju att jag har bra utsikt;)
 men...jag har tänkt att fråga detta en stund nu...vem i hel...ge...skoog;) är du?.. å kan du ta ner den där makapären och låta mig fortsätta min "raska" morgonpromenad! ;-)
 nyvaken?..pilfink sitter och njuter av morgonen<3
 gula rapsfält som brer ut sig som stora gula mattor<3
 herr och fru sädessärla är även dom ute på sin raska morgonpromenad dom mä:-)  å hiiiii så det går:-) <3
 fast att vila i morgonsolen är rätt skönt dä mä:-) <3

ja...och ikväll så ska jag på klassfest då:-) fast vi har tillslut bara blivit 9 st..men ack vad trevligt vi ska ha ändå:-) vi ska ha ännu en och hoppas att alla kan komma då :-) den sker i juli är det tänkt:-) det är min gymnasieklass:-) <3 det var en härlig gymnasietid jag hade,och klassen var underbar å va skoj vi hade,hihi ja...så det ska bli roligt ikväll och på nästa klassfest å nästa å nästa,hehe:-) bara jag får träffa alla så blir jag glad:-) och få höra vad alla gör idag och har dom förändrats?..kommer jag känna igen dom;-) det var ju 10år sen vi sprang runt där i våra studentmössor å sjöng för full hals;-D ja,det ska bli väldigt skojjigt iallafall:-) !!!

hoppas ni med får en härlig lördag<3

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar