tisdag 24 maj 2011

nattens pass..

 jag vet...suddig bild:-/ men iallafall denna lilla krabaten har jag stött på ett par gånger<3 han/hon spatserar framåt där på sina små "pinnar" ;) han är ju så hemskt söt<3 jag vet inte om det kan vara en fiskmåsunge eller en annan sorts fiskmås?... men väldigt söt iallafall<3 rätt stort huvud och så där riktigt goding ser han ut:) sockersöt liten krabat..
 dä ä allt bra när det finns trädungar att stå under när det faller vatten från himlen;)
 örona`på spets:-)  <3
 så söt lilla kalven jag<3
 jag vet...ni kanske tycker jag är mjäkig eller så, MEN jag tyckte nästan lite synd om denna lilla and hannen... först stog han där och prata lite för sig själv och sen ställde han sig för att vila...alldeles själv på den där stora parkeringen:-( å jag som blir så lätt blödig..tyckte faktiskt lite synd om honom..han såg ju så ensam ut :`-(

nånstans gillar jag den här bilden.....
 akta dig nu greta-maja;-) så du inte biter dig i tungan där du!
 di små kalvarna har en egen hage dom<3 och husena ni skymtar bortåt där..där går ängela hos sin dagmamma<3 så hon bor näst intill på landet hon med:)
 så fina ni är ni små liv<3
hihi<3 och jag avslutar detta inlägg med en vääl inpackad liten tjej som jag fann när jag hämta henne hos dagmamman idag:-) hon var allt för söt när bara huvudet stack ut där genom hålet där<3 :-) 

hej då sålänge:)

syns snart igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar