söndag 29 maj 2011

lördagen den 28 maj:-)

 ja..hallå:-) faffa`? är det du;-)  (ängela hon pratar ju ofta i telefonen hon;)  även fast telefonen kan bestå av olika objekt som tv-dosor,leksaker med mera,hehe:-) <3
 världens finaste lilla tjej<3  (våran lilla tjej)  ;-)
 det vankades cruising här i våran lilla stad/by:-) många fiiina bilar och härlig stämning:-)...
 hehe;-b en å annan "rishög" va med i kortegen de mä;-)
 jag trodde ena`att ängela skulle bli helt tokig i alla bilarna o tjata om biiiil hela tiden:-) men hon hon brydde sig mest om sin "egen bil hon" ;-) <3

 den här gröna gillade jag "en bit" :-)
å som skrivet så vankades det klassfest på kvällen:-) som faktiskt blev en tjejfest;)... med good mat och mycket skratt:-) hehe jag märkte att jag fick kramp i käken:-b så trevlig var kvällen,skratta å log mest hela tiden,hehe:-)

här på bilden är vi 3 tokfisarna helena från vänster och sen lollo och jag:-) vi träffades hos helena innan och snaggla o myste lite innan vi mötte upp di andra på restaurangen:-)

förresten:) kolla in mitt örhänge här och även lollos halsband(som dock inte syns helt å hållet på bilden)...det är en ängel i mina örhängen<3 helena gör jättefina smycken..och fick ännu en kund igår;-) då jag köpte dessa örhängena med röda änglar,och ännu ett par ängelörhängen i vitt..och ett fint armband i brunt och vitt:)  ja,hon är riktigt duktig våran helena:-) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar