söndag 15 maj 2011

repris för några kanske...

 oj,oj,oj:-) var precis inne o kikade lite på mina bildmappar här på våran dator,och vad mååånga bilder jag har tagit märker jag<3 och detta var innan jag skaffade min fotoblogg...så vem vet..det kanske dyker upp bilder från innan bloggens tid;) då och då här:) det är skoj att jag nu kan dela med mig tycker jag,och jätteroligt att även se era bilder på era bloggar<3
 jag tror att jag har lagt ut någon av dom här andbilderna tidigare i bloggen,men här kommer dom iallafall:)  min fina granne lisa får ju årligt besök av herr å fru and,och denna gång hade hon med bebisar<3
 små gosiga dunbollar,hihi<3 med mor sin<3

 åååh så otroligt söta dom små liven är<3 eller hur
 ja...det va längesen jag såg dig sittandes å äta jordnötter utanför köksfönstret svante:-( men du kommer nog dit igen en dag:)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar