torsdag 19 maj 2011

Lina Eriksson..min sanna vän.

Det här är min underbara vän lina<3 en riktigt sann  vän...som jag älskar så mycket<3
och jag är så stolt över att "göra reklam" för henne här nu i min blogg:-) hon är utbildad keramiker,och är fantastikt duktig<3 hon är även en fantastisk tecknare (heter det så..) hon kan göra såå fina och verklighetstrogna självporträtt osv.. OJJJ vad mycket lovord du får nu lina;-) men du vet ju hur otroligt stolt jag är över dig<3

och för att ni ska få se några utav de fantastika verk hon har gjort så är det bara att gå in på denna länk:-) då kommer ni till linas egna hemsida:-)

gå gärna in och kolla..och vem vet,ni kanske hittar något av intresse eller har något önskemål....:-)

lina-eriksson.se

hej då så länge fina ni<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar