söndag 22 maj 2011

islandshästar och härlig förmiddag med gitarrspel...

 hehe;-) här tog ängela kortet;) trodde ni ja;-b
 två tokfisor:-)
 :-)
 och som lovat;-) så bjuder jag på lite bilder från mattis ridning på islandshästar igår<3mattis är den bakomvarande här:-) här gjorde dom balansövningar:)
 *skratt* :-D jag kan inte låta bli att lägga ut denna bilden på jarmo med..hehe han såg för härlig ut:-D
 "blom" och vår allas poppe:-) så duktiga så,hehe:-)
 å min mattis;-) såklart den duktigaste på hästryggen,hehe;-) dom hade haft riktigt skojjigt:-)
 här är hela gänget samlat när dom var på ridtur ute i skogen:-) min gubbe står näst längst bort<3 :-) 
det var ju längesen jag red nu..men faktiskt så ska jag å mattis dit tillsammans å rida,och så ska vi åka med några andra oxå ännu en gång dit å rida<3 det ska bli riktigt skoj:-) jag har aldrig provat på tölt,det ska bli  riktigt skojjigt å mysigt framförallt<3 så dit återkommer vi:-)
 idag på förmiddagen så ägnade jag och ängela oss åt att spela gitarr<3 det va riktigt skojjigt tyckte vi båda :-)
 här fick vi sitta i mors knä och spela<3
 nu vaknar snart lillan från middagssovningen och då ska vi ut och leka lite i trädgården:-) å det kom visst en fin människa<3 och gav oss ännu mera leksaker till sandlådan förut,så dom ska jag visa henne:-) det va tydligen en traktor med där oxå:-)det kommer hon säkert tycka e skojjigt:-) och sen vankas det pannkakor med sylt o grädde till lunch:-) mmmmums tycker hela familjen:-)

så..nu får jag kila..hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar