lördag 19 januari 2019

Blommor å bin...

...är ju mysigt😉😍 det håller nog även DU med om😜


...men blommor å bin med en "hemmasittare" i huset...DEEET är andra grejjer det😉


...hahaha😜 det gäller att vara kreativ när man ständigt har ett par extra öron som hör ALLT här i huset!


det positiva är att man går å "eggar" upp varandra😉😜😉

..det negativa är att man får vänta med dom dära`blommorna å bina....😢
tills vi lyckas komma undan å håller stenkoll på att vi inte blir påkomna av liten i huset, å sen är trollskogen bra på många sätt😜😜😜😍

så att hålla på med "blommoråbin" trots att vi aldrig är ensamma i huset

det GÅR om man bara är lite fiffinurlig serrni😉😍

för ni menar väl inte att inte niiii håller på mä sånt kul😉😜 eller tycker ni att det är lite pinsamt att

prata om?!det är ju en superhärlig energi..den sexuella energin! det roliga är att mellan jimmy å mig så har detta aldrig förändrats, vi har varit ett par i 3 år snart å vi är alltså fortfarande som nykära å håller på som nykära gör😜 å deeet är nytt för mig. man är ju van vid att man "är som kaniner" i början å sen blir det mer sällan ju mer åren går. men INTE här å det är häftigt att uppleva att lågan inte slocknar om ni förstår vad jag menar... varje dag får jag höra hur vacker jag är och vilken fin person jag är...han överöser mig med kärlek💖 å detta även fast mitt utseende har förändrats med viktuppgång, hårtappning å vad det än nu kan vara. det visar att han ser.....miiiig.....den inre mig...och då blir jag vacker i hans ögon. det är helt sjukt...för jaaag har inte varit med om just detta innan med någon sambo. jag själv har sett den andre på detta sätt...men att någon ser på mig som jimmy gör....det har jag faktiskt aldrig varit med om......aldrig... det tog ca 35år tills jag fick uppleva just detta...att bli sedd.....såhär💚

vi må ha det tufft just nu här hemma när liten mår dåligt/är sjuk..

men det är ändå skönt att kunna skratta å  hålla positiviteten uppe💚💜

det är ju så jag hittills har kunnat ta mig igenom tuffare perioder i livet💚

jag tycker det bara är jäkligt tråkigt om man ska gå runt å vara negativ😠 det är INTE min grej riktigt

kan jag säga!!

allt är ju vad man gör det till💚




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar