lördag 19 januari 2019

Vänner....

...har jag omkring mig💜både från barndomen och er som jag har lärt känna genom livet💜 jag har ofta känt mig bortskämd som har så fina vänner omkring mig💜 jag blev nästintill rörd när jag fick ett paket hem häromdagen (jag var helt säker på att det var ängelas tomi-tröja) men så ser jag att det står mitt namn på kuvertet😲 å när jag öppnar det så fanns där 3pkt😍 ett till enåvar av oss i familjen😍
då har alltså min finafina vän theres gjort varsitt armband till oss och även en drömfångare till ängela (som innehåller olika ädelstenar med olika egenskaper) där tanken var att dessa ädelstenar ska hjälpa henne i hennes mående som hon bär på. det är en sån fin tanke av dig min fina vän💖vi har inte träffats på sååå länge men ändå är vi i dina tankar och det visar du genom att göra en sån här sak..utan att vi har bett om det så har du på eget bevåg suttit å gjort detta till oss för att sen skicka detta paket till oss som blev en jätteglad överraskning😍😍😍💖
min familj...där även mina vänner ingår...där alla jag älskar ingår...💖 ni är verkligen fantastiska å helt fullkomligt UNDERBARA💚💖💚

TACKSAM så in i nordens för att jag har alla er omkring mig💕💕💕💕💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar