söndag 27 januari 2019

Nya kontoret...

...är jag mycket nöjd med här hemma nu😀 denna chiffånje har gått i arv från far mins sida💚å jag gillar denna skarpt så jag har den gäääärna i mitt hem genom livet mitt💚
så här hemma så är detta nu vårat "kontor"😊 så detta har jag mojsat mä idag å jimmy å svärfar har varit jäkligt duktiga som burit och kört hit den💪 den är rhätt tung... såå braa där hörrni💪💪😎
nu i februari så händer det grejjer...operationen i ängelas mun till å börja med...sen pappas flytt och arbetet kring den...jag börjar jobba igen, å ska göra aaaalllt för att orka med och klara av att sköta mitt jobb trots vår hemmasituation. det har vi kommit fram till att vi båda ska försöka att klara av att jobba. jag vill ju inte att jimmy ska gå in i väggen pga att han måste få in hela våran inkomst. han är ju som jag....han skulle till slut må så dåligt....av att bara jobba å jobba när det han verkligen vill är att vara med oss, sin familj💚 så jag har kommit fram till att jag ska verkligen göra så gott jag kan för att klara av mitt jobb. och så är han på sitt. så då består inte dagarna i ända av jobb för oss..utan det är lagom med arbete och även tid för att hitta på saker (som vi är bäst på)😜 längtar redan till nästa lisebergs-trip😃😃 och så får vi pengar så vi klarar oss bra👌👌så det är våran plan nu då. och så väntar vi nu på slutgiltiga utredningssvaret på ängela och därmed ska jag hitta den allra bästa lösningen i skolväg åt henne..! hehe å i sommar fyller ju jimmy 30 pannor juhhhh😍😍 guuuu`va sköööjj vi ska ha då😍💚😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar