söndag 20 januari 2019

Suttit här lite...


...nu samtidigt som jag kollar på youtubefilm😊, och tänkte göra ett "TBT" inlägg igen, som jag gör bortemellanåt😊
bilder från förr helt enkelt😉😊  bilder som ni sett tidigare i bloggen sen jag startade den 2010 i en salig blandning😊
jag tycker det är lite kul att gå igenom gamla bilder å ni verkar gilla det oxå när jag delar med mig😊

denna ovan hittade jag i mitt "arkiv" i mobilen😉 å detta va ju inte så fasligt längesen...ett år sen ungefär va...mitt i linas flyttlass bort till rörum💚
 å denna ovan är ungefär......20minuter gammal😜  och denna under ungefär en halv dag😉 tycker jag å lillen matchar bra i våran reflexmundering😉

man ska synas när man är ute å spatserar serrni😉😉

men...ja....nästa inlägg kommer innehålla gamla godingar lite "throw back time" helt enkelt😍

hej då sålänge👋👋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar