söndag 27 januari 2019

Våran vardag....

....i mångt och mycket....vardagen för oss familjer med s.k hemmasittare (barnen som inte mår bra av att vara i den "vanliga" skolvärlden) 

dessa har jag lånat från bloggen `supermamsen`💚😍 baseras på samhällets och de som inte är i samma sits åsikter☝😠
jag menar....huuur många gånger har man inte fått höra att man curlar sitt barn. och hur dålig förälder man är å bla,bla,bla. NI är dom som inte förstår ÖVERHUVUDTAGET hur det är att vara i en sån här situation!!
👌





men som jag är mycket tacksam för...så har ju jag kommit till just den insikten, att jag vet att både jag å jimmy gör allt i vår makt och förmåga i detta och framför allt att vi är världens bästa föräldrar till henne💚

ja...jag vet att jimmy inte är hennes biologiska far, men han gör ALLT som en far till sitt barn ska göra........ och älskar henne lika mycket som om hon skulle vara hans egna dotter.

jag säger det igen......DET ÄR KÄNSLAN SOM ÄR DET VIKTIGASTE...💖💚

dom orden har en större innebörd än vad man kan tro💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar