onsdag 20 april 2011

att vara för liten:-)

 det är inte lätt att vara för liten<3 hon skulle hela tiden upp på sin kompis "lilla" cykel;) du får nog vänta lite lilla vän<3 men vi lovar att du kommer få en sån cykel om några år gumman<3 hihi

 solen har precis smygit sig upp borte vid horisonten<3 och avger här sina första strålar på denna björk<3..


 och jag längtar ju efter min älgbild<3...och blev jätteglad när jag såg en härom morgonen:-)fast han va ju väldans långt bort,men jag tog en bild iallafall<3 min närbild på älg kommer:-) en dag så...<3
 det är fint när hon står därborta i solskenet<3 kanske står och solar sig i morgonsolen:)
 knoppar finns det gott om ute i naturen nu<3 och man ser hur dom slår ut mer och mer för varje gång man kollar på dom nästan:) underbart<3 NU HÄNDER DET GREJER  minsann:-)
 dessa små krabater återsågs...jag med igen igårkväll på min cykeltur..stanna ju eklart å fota dom små liven i år med:)...

 här va det en liten man som oxå ville vara med på fotot:) en liten och en stor;)
tittut:-) här är jag som speglar mig i "pölen"där di små krabaterna glider runt på vattenytan:)

påsken närmar sig:-) härligt eller hur:-) å så e d ju klart man ska ha påskägg;-) ängela fick ett påskägg i dag av sin mormor:) som innehöll en stor fin bil..å det passar ju våran biltokiga tjej alldeles utmärkt:-) <3 så hon fick sitt lite i förväg:)

trevlig afton damer å herrar;-)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar