onsdag 6 april 2011

min kompis å jag:-)

 häromdan så kom ängelas dagmammekompis samtidigt som oss,så då gick vi tillsammans ner till barbro,och barnen var så söta när dom höll varann i handen<3 godingar<3
 det alltid rådjurs"befolkade" gärdet<3
 hej lille vän<3
 och häromdagen så va jag borte vid ån igen..å då va han där igen:) storskarven som jag tror att det är?! tänk vilken närbild man kunde fått här......<3  :-)
på promenaden förut så slank jag inåt skogen när jag såg detta....:) detta är väl en sorts svamp,vet ej vad den heter,men den växer intill stammen på trädet.....

å heelt från det ena till det andra;) igår så dansade jag jive:-D har ni provat det?!...oj så skoj dä va:-) jag älskar verkligen å dansa! å va många danser det finns:-) dans får gärna vara en del av mitt liv det mä:-) det är en sån härlig energi när man dansar och har roligt:-) <3 ja,det fortsätter jag definitivt med<3

då närmar sig min mysiga utflykt nu da<3 längtar..

godnatt alla,och ta hand om er<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar