torsdag 28 april 2011

ljuva morgonstund och dess skönhet..

 man anade solen genom alla träden,tyckte det gjorde sig fint oxå när björkarna fick vara med<3..

 jag säger bara...åhh...det är så underbart<3 så känner jag när jag beskådar detta..
 <3

 och idag när vi kom hem från dagmamman så stod där en liten dockvagn på våran gård:-) som en väldigt snäll farfar och farmor har gett till mig sej`<3 och OJ vad den uppskattas:-) hon hann med att köra många rundor runt härinne innan hon lade sig förut<3 och jag som älskar allt av gammeldags slag<3 kan ju oxå säga att jag älskar den:) ! den har ängelas pappa mattis och hans syster antagligen lekt med när DOM  var små<3 det är fint när det går i arv oxå känner jag<3

ha en trevlig kväll alle`  :)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar