lördag 23 april 2011

påskafton:-)

 idag hade vi besök här på skullen av amanda med familj och hampus och eila och folke:-) mycket trevligt och även idag UNDERBART VÄDER<3
 näääj:-( MIN gris!!!!!    -häääduhh!!! dän ä faktiskt min!!!! ;-)

 älskade....<3
 och när jag satt där på huk å fotograferade ängela så kommer denna vackra lilla fjäril flygandes förbi..och sätter sig och jag tog mig sakta mot honom och här är han:-) <3

 ååååååååååå det gungas:-)
 å faktiskt så kom det även en liten påskkärring hem till oss idag<3 å hon hette leia tydligen;-)
 lilla påskkärringen rider på sin morbror hampus axlar:-)
 vitsippor i våran trädgård<3 nu ser jag vitsippor överallt<3 och det är så vackert när man ser stora täcken med sippor<3 UNDERBART

 hihi<3 ååå ängela riktigt kiiiknar när pappa busar med henne<3
 lilla busungen leia<3
 och ännu en...<3
 såå skojjit att springa runt i våran trädgård<3
 detta fotot togs nog allt i farten,men härligt kort:-)
 å så tar vi faaart:-)
 detta fotot är så härligt<3 å det finns foton där jag som liten oxå står precis såhär...fattas bara handen på midjan:) jag brukade stå så o riktigt posera`hehe

 lek å bus:-)
och till sist ett foto från häromdagen... jag och mattis såg något litet som rörde sig därute.....å jag eklart gick å hämta min kikare,och upptäcker en liten krabat<3 som vi fortfarande inte är riktigt säkra på om det är en mus eller kanske en liten sork???... och bilden är inte så bra..så det är ju lite svårt att se för er oxå.. men iallafall..denna duva verkade faktiskt lite rädd för denna liiillla krabat (lustigt nog kan man tycka) med tanke på vem som är störst,hihi;-) o stundtals så burrade duvan upp sig o skulle väl se lite farlig ut inför den "farliga" liiilla krabaten,hehe;-b

hoppas ni alla har haft en underbar påskafton:-)

god natt å sov så gott:)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar