fredag 15 april 2011

second hand å jag:-)

 idag hade dom nyöppning på secondhand här i våran lilla stad:-) och jag bara totalt älskar second hand och loppis å allt vad det heter;) ..så självklart så åkte jag och min lilla familj ner till staden för att shöppa lite;) iallafall jag;-b dom bjöd på kaffe och tårta också,så en kopp slank allt ner i våra maggar;)
 här visar jag vad jag köpte:) den på bilden överst är en jättefin klänning till ängela och på bilden ovan..en ponco till mig (med armar) vilket jag gillar skarpt:)  och jag älskar ju ponchos av alla det slag,så här har vi ett nytillskott i ponchogarderoben;)
 jag klär mig allt som oftast i naturnära färger<3 men har lite med färg i garderoben oxå..köpte två tunikor:)
 ängela fick en egen gungstol:-) lite pippi långstrump över den tycker jag allt:)
 2 TOKFISAR;-)
 hehe,härligt foto:-)
 har ju innan på min blogg lagt ut bilder på nyvaken liten "rufs-tjej" ;) men här kommer det igen:) hehe jag fattar inte hur hon lyckas;-) hon får ju till ett rejält rufs varje natt:-D lilla GODINGEN<3
 hehe<3
 nu tycker väl ni att jag är helt "tossig" men hääär (om ni ser den lilla humlan i bilden här) det är den första humlan jag såg här på skullen i år:-)
 kan det vara herr å fru talgoxe som flyttar in i min holk tro<3 :)
 mattis i sitt esse ;-)
ängela undrar vart hennes far har tagit vägen;-) ...

trevlig fredagskväll önskar jag er alle`:-)

hej hopp:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar