söndag 10 april 2011

utflykten till naturum och trandansen:-) DEL 1:)

hejsan igen:-)
då har jag varit på min efterlängtade utflykt till hornborgasjön nu då<3 och jag/vi hade en jättemysig dag<3 och mååånga foton blev tagna med min medtagna "makapär" ;) så många att jag inte kan lägga upp alla här..men jag har tagit ut ett urval och jag får faktiskt dela upp det på flera inlägg tror jag allt:-) eftersom jag ännu inte har ett önskat teleobjektiv som jag vill ha (och man inte va såpass nära tranorna) så har jag beskurit flera foton! jag kanske skulle använt stativet iallafall...ser jag på vissa foton.. men sen är jag ju av den åsikten att jag tycker att ett foto kan vara vackert även fast den inte har högsta bildkvalitet<3
 sothöna på glid:)
 min mans dotter amanda(kan då förtälja att det är 13 år mellan oss så han har två barn i tidigare äktenskap) det innebär ju att jag blir styvmor åt amanda och hampus:) men eftersom det är endast 7år mellan mig och amanda o 9år mellan mig o hampus så vet etusan om jag känner mig som en styvmor;) ibland kanske;) 
men till er både hampus och amanda..så vet ni att ni alltid kan komma till mig och prata iallafall<3

 <3

 här står jag och filosoferar:) <3 en liten skrattmås
 hungrig sothöna:)
 härligt o skvätta lite;)
 amanda:-)
 en liten "sotishöna" igen<3

 jag gillade den här bilden...det glittriga vattnet bakom o sothönan som simmar där i godan ro`<3
 `ville du nåt??`hehe
 skiftar fokus...
nu ska jag faktiskt sova lite middag ,nu när lillan också gör det! är verkligen helt slut efter trädgårdsarbete och utflykt;) verkar det som;-b

men mer kommer det:)

hej då så länge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar