torsdag 7 april 2011

lite från idag...

 den här lilla krabaten mötte jag inatt på en gata här i stan:) kan det varit en liten unge tro...jag och min stora gula bil fick ju vara så nära honom:)
 nämen..lilla goding<3 så liten så jag<3
 ...7 rådjur<3 i bilden..om jag inte räknat fel här nu...ja..som sagt;) många är dom<3
 ängelas skomani kvarstår,hehe<3 här iförd pappas sko,hehe
 idag prova hon även mina gummistövlar:) jag undra ett tag vart hon var;-b å då såg jag att hon hade ju försvunnit ii stöveln,hehe;-D
 på väg hem från veckohandlingen idag..

 <3
  minus reflexpinnen... ;)
med solen som verktyg kan man få många fina bilder!

när jag var ute o matade djuren förut så hamnade jag...åter igen stående och bara njöt av fågelsången,dofterna,omgivningen<3...ja...allt......<3  jag är så tacksam....för livet jag har idag<3...

det önskar jag DIG  oxå<3

godnatt mina läsare..

hej då:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar