söndag 3 april 2011

familjen jonsson i arbete;-)

 ja..i helgen skulle det ju vara fint väder och varmt men solen "lyste" med sin frånvaro :-( men det va ändå rätt varmt ändå:)  men i vilket fall så har vi varit ute i trädgården idag och arbetat/lekt lite:-) på bilden här ovan så har jag vart i gång och fräschat upp min lilla fågeldamm,den syntes knappt tills idag efter hösten och vinterns framfart... men nu sa` nu ska jag bara fylla på med vatten så kan mina små pippisar hoppe i å bada o dricka om dom vill<3 :-)
 mattis han hölls med att "starta" med ängelas sandlåda:) här ska den infinna sig:-)
 här ser vi till så att pappa krattar rätt;)
 å jag med mina små ben och en 3000kv.m stor tomt att springa på:) ja då är det bara att ta fart;)
 ännu ett vårtecken i våran trädgård<3
 ängela o jag va oxå nere under våran ek och rensade lite runt majsan o musses grav<3<3
 hehe,ja...gott folk;) så här kan oxå en ek växa;) här på skullen iallafall:) denna eken står vid våran kompost den,rätt så unik i sitt slag:)
 när vi va klara med arbetet så slog vi till o gunga lite:-) vilket uppskattades<3speciellt hos liten människa:)
 <3
 OCH hos stor människa,hehe<3
och med denna "gungaglädje" så avlutar jag detta inlägg,och önskar er en trevlig kväll:)

hej då allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar