fredag 8 april 2011

hopp i å bade` nu mina små vänner:)

 så:-) nu är den klar för er igen<3 ska bli skoj o få se när koltrasten badar å skvätter igen förhoppningsvis , och di andra fåglarna<3
 idag hölls vi ute igen:-) så underbart att vara ute i våran trädgård<3 här eldar mattis  och ängela går o strosar o plockar med sina pinnar,hihi:)
 här hörreni får ni se vad mattis har för "leksak" ;-) det blev debuttur både för ängela och mig idag på den:-)
 mattis dansar nog `små grodorna`där borte,hehe... men närmast kameran är ju världens underbaraste lilla tjej<3
 jag kommer på mig själv hur jag bara beundrar henne där hon går o strosar på sina små ben<3 å håller på med sitt,hihi<3
 sitter som mamma:-) ...
 här är "åbäket" hehe;-)
 sekunden senare så fooor jag iväg,hehe;-)
 taget genom bilrutan efter avslutat arbetspass inatt/imorse<3
 å såklaaart "mina" rådjur igen<3....
se vad man får skåda<3.....

imorrn far jag på min utflykt då<3 och jag får faktiskt med mig lite medresenärer;-) i form av mattis dotter med sin lilla familj:) amanda med sin sambo fredrik och deras lilla dotter leia<3 så det blir till att göra en lite större picknickkorg:-) dom var sugna på att komma ut på "äventyr" ;) så självklart får dom hänge med på utflykten<3 :-)

vädret är ju förespått att det ska bli fint<3 jag hoppas det stämmer denna gång:-)

nu är jag lite sugen på en chokladbit...tror jag;-b  å det är ju fredag då jag får äta skräp,ja jag tar kanske en liten bit å mjööölk,ojj nu blev jag mer sugen:) så nu får jag kila,hehe

trevlig kväll å god natt till er alla!

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar