måndag 11 april 2011

hornborgautflykten DEL2 :-)



 jag gjorde en riktigt smaskig picknick till herrskapet;) som uppskattades väldit mycket:) det kändes bra! tekakor med kycklingröra,sallad,groddar å sånt;) och tonfiskröremackor:-) ja,det va smaskens faktiskt,o varm oboy o gottigott:) jag dä va en hyvens picknick det,hehe:)
 här är "herrskapet" ;-)
 liten tjej dricker smoothie:-) <3 lilla leia<3 amanda och fredriks dotter som bara är 1månad yngre än våran lilla ängela,så min man han blev både pappa och morfar på samma gång,hehe;) dä ni:-)
 jag gillar hur dom speglas i vattnet här<3
 kolla miiina fjäderfän! -mycket snyggare än dina;-b
 äsch dä va väl inget;-) kolla på mina här du! häär har du en snygg å ståtlig trana;-)



 hehe:-b lite skön bild ändå:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar