måndag 18 april 2011

från morgonstund till kvällspromenaden...

 dagens första solstrålar....
 jag tycker det här trädet är vackert där det står....det syns inte så väl men älvorna dansar på vattnet<3 det är så vackert.....   jag märker att när jag fotar med min kompaktkamera emot solen så blir det ofta röda fläckar..men det e klart det blir väl så... men bortse från dom röda fläckarna iallafall...

 färdig klädd för dagmamman imorse<3 denna vackra tröjan köpte jag till ängela i fjol på marknaden här i våran lilla stad (och snart vankas den igen kan jag meddela)  :-) då får vi se vilken poncho jag hittar denna gången då..till min ponchogarderob;)
 så fin i sin gosiga tröja<3
 jag är faktiskt en stor tjej;-) och kan därmed faktiskt köra min vagn själv;-)  <3


 när vi kom hem så möttes vi av denna herre/dam som gick runt och spatserade på våran framsida<3 så fin.
 skogen<3

 någon har ätit ett skrovmål<3
fler och fler blommor får vi skåda i naturen nu<3 UNDERBART<3 !!

och snart är det påskhelg nu då:-) ska bli riktigt mysigt<3 och jag misstänker att våran nya grill kommer användas flitigt och man kan njuta av underbara kvällar ute på våran altan..eller varför inte på en filt i trädgården<3 hoppas att vi får en fin påskhelg?! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar