torsdag 21 april 2011

färdig för lek å bus:-)

 denna morgons sol va också fantastisk<3  det var ju slöjmoln på himlen så den va ju inte lika stark..så den såg nästan ut som en stor ljus boll som sakta steg uppåt..:-)
 bilden gör den inte rättvis här...men iallafall..det jag fick skåda va helt fantastiskt<3 vad mycket man får uppleva...om man bara öppnar ögonen<3...




 idag så klädde jag ängela som ett litet påskägg nästan,hehe;-) glada färger på den söta lilla kjolen:) men sen är det ju påsk oxå:-) idag hos dagmamman så hade dom påskpysslat så hon kom hem med en fin liten kyckling och en liten påskfilur till som "hon" hade gjort idag hos barbro<3 är det påsk så är det:-)
 våran klätterhortensia (tror jag den heter) som växer på insidan av våran altan<3  jag älskar ju klängväxter<3..så vi får väl se om jag kan slita mig från denna när vi ska bygga våran nya altan...men jag kanske kan lösa det ändå;)..........
mattis beskär träd
 här är våran "stuga" här på skullen<3 där uppe på övervåningen så ligger våran lilla tjej å sover medans vi är ute och pysslar i trädgåren (vi har babyvakt) och det är så skönt att ha det:) då kan vi vara ute å röra oss och ändå höra om hon vaknar,jättebra uppfinning den hära babyvakten:-)
nu är ängelas sandlåda redo för lek å bus:-) så nu får vi se vad hon säger imorgon då när hon upptäcker sin roliga sandlåda:-)

jag tycker det ska bli riktigt mysigt med påskhelg:-) jag ska baaara njuuta av....allt:-) <3

å jag vill passa på att önska er alla en GLAD PÅSK oxå:-D

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar