tisdag 14 juni 2011

ängelas allra första cykel:-)

 hej på er fina ni<3 här serrni:-) här har ni ängelas allraste förstaste cykel;-)  <3 efter att jag träffat min vän på staden idag så tog jag mig svängen bort till vårat loppis här i sjöängen,för jag hade ju sett denna lilla cykel där häromveckan:) å den va kvar:-D så nu står den här i våran trädgård och bara väntar på att få åkas av ängela:-) jag har på känn att hon kommer bli väldigt glad när hon upptäcker "nyförvärvet" borte vid lekplatsen:-) <3 hon älskar ju cyklar och är såå fascinerad av sina kompisars cyklar ..så nu slog mor anna till och köpte hennes första lilla cykel:-) nu va dä dax:-) 
 jag ÄLSKAR när jag får massa pussar å kramar av våran lilla älskade<3 det är ju såå underbart<3 ..när jag var liten så var jag inte alls kramig eller så..men det har inte ängela tagit efter minsann..å det är skönt,hehe. jag var ju en liten SKITUNGE när jag var liten (stackars mina parenteser,hehe) men ängela är totalt tvärtom<3 hon är ju underbar (kan ju inte säga det nog många gånger)
 vi idag:-) nyss hemkomna från dagmamman:-)
hihi<3 vad söt hon är..åh oj,oj vad vi kramas sej` :-)

för övrigt på vårat loppis:) så köpte jag ett grönt bord som ängela nu har i mitten av rummet att stå och leka med sina leksaker på (tack för tipset amanda) och så åkte det med en vit poncho hem oxå,jättefin vit<3  ja..ni vet ..jag är ju ponchoälskare:-) dom är ju så vackra tycker jag.

det va allt för mig idag..

vi syns nästa gång;)

TA HAND OM ER<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar