onsdag 1 juni 2011

vilken glädje:-) ...

 idag har jag verkligen fått uppleva barnaglädje utöver det vanliga:-) ängelas pappa har tagit ledigt denna vecka och det innebär ju att lillan har fått vara hemma från dagmamman..men vi slog till och bjöd ut hennes dagmamma och alle barnen ut hit till oss här på landet,barnen...speciellt lilla malva såg mycket framemot att få komma hit ut<3 så jag packade picknickkorgen å tog med mig två filtar ut å så satt vi ute på gräset å fika alla barnen,barbro och vi:-) väldigt mysigt<3
 här rider ängela och malva på våran häst brunte;-) jag stod i morse och gjorde detta "träns" som är runt hästens huvud (för dom som undrar vad ett träns är;)  av rött garn:) med det blev väl rätt skapligt;-)
 och barnen dom for runt o lekte,och malva..hon va helt salig hon:-) såå stora ängar (som hon kallade det) som hon kunde jula på<3 söta lilla du<3 och ängela och alva (alva tror jag att ängela har lite som förebild minsann:-) dom tjoade och hade sig o alla hade riktigt skojjigt:-)  det var så underbart och se hur barnen njöt bara<3 där har vi verkligen genuin glädje.....<3
 här bjuder jag på två bilder från igår morse när jag cyklade hem ifrån jobbet...det var så vackert när solens strålar trängde sig igenom molnen<3

ett rådjur som känner "oset" av....anna;-b

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar