tisdag 21 juni 2011

snigelkungen???...

 jag fick världens chock....och blev väldigt tagen av hur stor snigel det var jag såg.... det var häromdagen på en gata här istan;) som den stoooore mannen tog en promenad på den gröna soptunnan,och han var verkligen enorm:-) !!!!! jag har aldrig sett en sådan stor snigel..ja..han var enorm... jag tog dessvärre inget foto då... men på vägen hem i morse så träffade jag på denna nästan lika stora snigel:-) dock gillade han inte riktigt min närvaro så han gömde sig i sitt stora skal.. jag fick ett litet tips om vart det setts många utav ovanstående sniglar..och jag tog en sväng på cykeln förut och var ute och letade efter dom här stora sniglarna..jag var sååå sugen på och fotografera dom<3 jag hittade dock ingen,men stöter förhoppningsvis på flera inatt:-) och då lovar jag att jag ska fotografera<3 :-)
 här märker jag först nu att en liten spindel (ser det ut att vara) också deltar i fotot;-) ser ni:)
..fick inga "storsnigelbilder" på min cykeltur förut..men dessa hungriga spatserande kajorna som faktiskt tycker att koora` kan dela med sig av sin kvällsmat;-) med en viss irritation så går ho`la mä på det då;-)

ja...och för övrigt:-) så är det ju midsommar snart..då min barndomsvän med familj ska komma hit till oss på skullen<3 ska bli riktigt mysigt och skojjigt:-) <3   och sen på måndag så börjar min och mattis semester:-) ahhhh vad skönt det ska bli ändå:-)jag stormtrivs med mitt jobb<3 men dä ä allt skönt med semester ändå;-)

det ska bli riktigt härligt:-D

hej då:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar