lördag 25 juni 2011

midsommarafton 2011 ,här på skullen:-)

 vi har haft en underbar midsommarafton<3 min barndomsvän thess med familj och bror kom till oss och vi åt god midsommarmat här på altanen och jordgubbar eklart;-) och barnen lekte i våran stora trädgård och hade jätteskoj<3
 hittade denna lite annorlunda krabat:)
 ängela och wille<3 det skiljer ett halvår på dom..vilket knappt märks nu när dom är så stora:)
 våran älskling neo<3 tänk...jag minns när han var liten bebis han med<3 oj vad stor han har blivit<3 jag minns...när therese låg på bb och födde lille neo,då låg jag samtidigt och drömde att hon blev förlöst,och även vissa detaljer under förlossningen drömde jag om..som jag sen fick reda på..att dom hade inträffat<3 är ju egentligen det mest naturligaste......jag och therese har känt varandra sen barnsben och står väldigt nära varandra<3 så det var nog inte konstigt att jag "förnimde" detta...
 ängela i djupa funderingar;) <3
 såå midsommarfin idag<3 och här har vi lånat willes skor oxå minsann:)
 våra små busisar;)<3 hihi å såå allvarlig lille wille ser ut<3
 så här såg min efterrättstallrik ut:-) yummy;) !!!
 här sitter vi på våran altan och myser:) var ju ändå regn i luften så vi satte oss under tak..
 myyycket boll och lek i trädgården blev det för barnen denna dag:-)
 hihi:-)
 therese (thess) med hennes man tommy:) vilket flin han har fått till här;-)
 godingar:-)
 thess å jag:-)
 våga ta cykeln ifrån mig,hehe;-) den ä MIN;)
 min fina thess<3 ja...oj så många år vi har varit vänner:-) jag älskar dig vännen min<3
och självklart så hissa vi flaggan här på skullen när det vankades midsommarfirande:-)

hoppas ni oxå har haft en lika underbar midsommarafton<3

kramar om er!

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar