fredag 17 juni 2011

droppar...

 det kan även vara trevligt att ha någon vid sin sida<3
 en mycket intressant och givande morgonpromenad på familjen fällgrens postlåda;-)

 denna natten började så här...vackra färger<3
 sedan skymtar jag en regnbåge<3..som oxå tyder på regn..
 å sen kom det...massor av droppar från himlen...
 att ha en vän<3 :-)
 finns det någon sötare tjej i galoonbyxor,hihi<3
 hehe<3 å så fort jag sätter mig på huk så kommer hon och kramar om mig och så allt som oftast tittutlek,hihi:-) <3
 ja...e galoontjejen jag<3 världens sötaste!!!
 blivande fotograf kanske;-) ?... här tog ängela kort med min kamera (med viss assistans av mig)
 :-)
 efter jag tagit fotot så märker jag den lilla flugan som kom med på bild han oxå:)
 gröna slöjor....<3
 som sagt..många droppar föll idag...

hoppas ni får en jättefin fredagkväll<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar